Etiketter

torsdag 25 augusti 2011

Ännu en dag gjord!

Denna dagen har gått riktigt fort, till och med tiden på jobbet har gått fort idag. Men trots detta tycker jag att jag har fått uträttat en hel del. Jag har varit hos veterinären och vaccinerat Oboy, 2 års sprutan. Det är en sån sak som är skönt att få uträttat för att det känns som att det är lätt att glömma. Idag hade Miss Dee lagerrensning så jag passade på att kika in för att se vad de hade att erbjuda, men fick försöka begränsa mig så det fick endast bli ett läderarmband. Det var sjukt mycket folk på deras lilla kontor, och de var som galna, rena kriget. De flesta blev som galna när de tog fram stickade mössor med harpälstoffs,  funderar på om det kommer blir modent i höst, ho knows?!?!
I morgon funderar jag på att sluta jobba lite tidigare för att jag ska in till Överby påvägen hem och inhandla lite saker. Ska bland annat köpa stämplar och färg som jag ska använda till pyssel och pynt.

Natti natt <3



Läderarmband från Miss Dee

Stickad mössa med kaninpäls

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar